Motivaţia elevilor pentru lectură
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
906 53
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-21 18:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:028.02 (2)
Probleme generale de didactică și metodică (1199)
Biblioteconomie (689)
SM ISO690:2012
GAVRILIŢĂ, Raisa. Motivaţia elevilor pentru lectură. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2015, nr. 3(91), pp. 32-34. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 3(91) / 2015 / ISSN 1810-6455

Motivaţia elevilor pentru lectură
CZU: 37.02:028.02

Pag. 32-34

Gavriliţă Raisa
 
Liceul Teoretic „M. Sadoveanu“, or. Călăraşi
 
 
Disponibil în IBN: 8 august 2017


Rezumat

Lectura este o necesitate imperioasă pentru a creşte oameni culţi. Rolul de bază în stimularea acesteia îi revine familiei şi profesorului. Pentru a-i face pe elevi să citească, cadrul didactic trebuie să recurgă la diverse metode şi tehnici. De asemenea, este important să ţină cont de crearea unei ambianţe propice, să organizeze discuţii asupra celor citite şi să participe împreună cu elevii la evenimente de promovare a cărţilor, a lecturii. Strategiile utilizate pentru analiza, cercetarea în profunzime a textelor trebuie să fie atractive pentru discipoli.

Reading is absolutely essential when it comes to shaping well-educated personalities. The role in stimulating reading interest is assumed by family and teachers. They must be in search for a wide range of methods and techniques in order to enhance in a fruitful reading experience. It is of a great importance to keep in mind the following factors: creating a proper atmosphere, setting up discussions on what has been read, attending and getting involved together with his students in book promotion events. The strategies that are used for deep textual analysis need to stay attractive for the students and actively engage them.

Cuvinte-cheie
reading, book, family, teacher, culture, library, motivational strategies, group project