Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
893 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-17 13:53 |
SM ISO690:2012 HĂMURARU, Maria, ROTARU, Liliana. Monitorizarea calităţii în învăţământul superior la Universitatea din Aveiro
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2012, nr. 9(59), pp. 284-288. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(59) / 2012 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 284-288 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este analizată experienţa de monitorizare a calităţii în învăţămîntul superior în cadrul Universităţii din Aveiro, Portugalia. În procesul de trecere la sistemul de la Bologna aici a fost creată o comisie de monitorizare a implementării noilor programe de studii, tuturor participanţilor la procesul de învăţământ fiindu-le acordat suport informaţional şi metodologic. Unele dintre experienţele relevate, valorificate în cadrul proiectului TEREC (Evaluarea şi perfecţionarea curricula pentru pregătirea profesorilor), pot fi aplicate de către universităţile din Republica Moldova. |
||||||
Cuvinte-cheie monitorizarea calităţii, management educaţional, dezvoltare profesională, strategii educaţionale, comisie de monitorizare |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Hămuraru, M.M.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Rotaru, L.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Monitorizarea calităţii în învăţământul superior la Universitatea din Aveiro </title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2012</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-2103</relatedIdentifier> <subjects> <subject>monitorizarea calităţii</subject> <subject>management educaţional</subject> <subject>dezvoltare profesională</subject> <subject>comisie de monitorizare</subject> <subject>strategii educaţionale</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2012-04-03</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>În articol este analizată experienţa de monitorizare a calităţii în învăţămîntul superior în cadrul Universităţii din Aveiro, Portugalia. În procesul de trecere la sistemul de la Bologna aici a fost creată o comisie de monitorizare a implementării noilor programe de studii, tuturor participanţilor la procesul de învăţământ fiindu-le acordat suport informaţional şi metodologic. Unele dintre experienţele relevate, valorificate în cadrul proiectului TEREC (Evaluarea şi perfecţionarea curricula pentru pregătirea profesorilor), pot fi aplicate de către universităţile din Republica Moldova.</description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>In the article is analysed the experience of monitoring quality of higher education within the University of Aveiro, Portugal. In the process of transition to the Bologna system was created a committee to monitor the implementation of the new study programs and the offering information and metodological support to all participants in the educational process. Some of revealed experiences, used in TEREC project (The evaluation and improvement of curricula for preparing teachers) can be used by the universities from Moldova.</description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>