Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1324 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-25 13:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
338.439.4:339.137.2 (2) |
Производство продукции и услуг по отраслям народного хозяйства (1510) |
Общие вопросы торговли. Рынок (819) |
SM ISO690:2012 COŞER, Cornel. Esenţa economică a competitivităţii produselor agroalimentare şi a managementului acesteia. In: Economie şi Sociologie, 2013, nr. 2, pp. 102-107. ISSN 1857-4130. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economie şi Sociologie | ||||||
Numărul 2 / 2013 / ISSN 1857-4130 | ||||||
|
||||||
CZU: 338.439.4:339.137.2 | ||||||
JEL: O13, Q13, Q18, F12 | ||||||
Pag. 102-107 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Abordarea competitivităţii produselor agroalimentare se regăseşte în studiile mai multor cercetători din domeniu. Ele relevă esenţa competitivităţii agroalimentare, totodată exprimînd instrumentele şi modalităţile de gestionare ale acesteia. La nivelul managementului competitivităţii produselor agroalimentare, articolul scoate în evidenţă şi posibilitatea influenţării factorilor care determină caracteristicile definitorii ale competitivităţii respective. |
||||||
Cuvinte-cheie competitivitate, produse agroalimentare, strategie, politici, management, factor, sector |
||||||
|