Esenţa economică a competitivităţii produselor agroalimentare şi a managementului acesteia
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1310 17
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-25 13:02
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
338.439.4:339.137.2 (2)
Production and services according to economic sectors (1504)
General questions of trade and commerce. Market (811)
SM ISO690:2012
COŞER, Cornel. Esenţa economică a competitivităţii produselor agroalimentare şi a managementului acesteia. In: Economie şi Sociologie, 2013, nr. 2, pp. 102-107. ISSN 1857-4130.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economie şi Sociologie
Numărul 2 / 2013 / ISSN 1857-4130

Esenţa economică a competitivităţii produselor agroalimentare şi a managementului acesteia

CZU: 338.439.4:339.137.2
JEL: O13, Q13, Q18, F12

Pag. 102-107

Coşer Cornel
 
Universitatea Agrară de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

Abordarea competitivităţii produselor agroalimentare se regăseşte în studiile mai multor cercetători din domeniu. Ele relevă esenţa competitivităţii agroalimentare, totodată exprimînd instrumentele şi modalităţile de gestionare ale acesteia. La nivelul managementului competitivităţii produselor agroalimentare, articolul scoate în evidenţă şi posibilitatea influenţării factorilor care determină caracteristicile definitorii ale competitivităţii respective.

Approach of the competitiveness of food products can be found in many research studies in the field. They reveal the essence of agro-food competitiveness, while expressing management tools and method. At the level of agro-food competitiveness management, this article highlights also the possibility of influencing factors determining the defining characteristics of the respective competitiveness.

Cuvinte-cheie
competitivitate, produse agroalimentare, strategie, politici,

management, factor, sector