Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1008 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-08-26 22:38 |
SM ISO690:2012 COMENDANT, Tatiana, IUDINA, Ecaterina. Rolul interdisciplinarităţii in desăvârşirea pregătirii absolventului instituţiei superioare de invăţămant artistic
. In: Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice, 2012, nr. 2(15), pp. 61-64. ISSN 1857-2251. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice | ||||||
Numărul 2(15) / 2012 / ISSN 1857-2251 | ||||||
|
||||||
Pag. 61-64 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Interdisciplinaritatea stăpâneşte un potenţial imens în desăvârţirea tuturor componentelor procesului de cunoaştere. În
lucrare sunt remarcate etape concrete de constituire a procesului de creaţie care permit să promovăm obiective structurate şi ordonate logic în perfecţionarea cunoştinţelor, abilităţilor, capacităţilor, pregătirii specoalistului tânăr, absolvent al instituţiei superioare de învăţământ artistic
Desăvârşirea profesională necesită eforturi multidisciplinare conjugate între diferite categorii de materie de studiu. Interdisciplinaritatea crează o bază productivă, de căutare creativă ce contribuie la formularea şi implementarea proiectelor de creaţie de către viitorii profesionişti în domeniu. |
||||||
Cuvinte-cheie interdisciplinaritate, învăţământ artistic, tânăr specialist, proiect de creaţie, proces de cunoaştere |
||||||
|