Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-25 08:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018 (704) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4064) |
![]() FRUMUZACHI, Tatiana. Colaborarea dintre școală și părinți – premisă a calității în educație. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2024, nr. 1-2(143-144), pp. 79-81. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.11053059 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1-2(143-144) / 2024 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.11053059 | ||||||
CZU: 37.018 | ||||||
Pag. 79-81 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Cu toții ne dorim să fim, noi și copiii noștri, oameni de calitate, oameni alături de care ceilalți să dorească să stea cu plăcere, oameni morali și credincioși, oameni integri și autentici. În viziunea noastră, oamenii de calitate nu se nasc, ci se formează, printr-un lung și greu proces de asumare conștientă și creativă a unor valori eterne. Iar procesul de formare este unul strategic planificat, cu acțiuni concrete. |
||||||
Cuvinte-cheie parteneriat, familie, copii, colaborare, cooperare, dezvoltare, partnership, family, children, collaboration, Cooperation, development |
||||||
|