Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
53 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-12 17:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376(478) (9) |
Воспитание, образование и обучение особых групп лиц. Специальные школы (655) |
SM ISO690:2012 CRIGAN, Diana, PETRAȘCU, Irina. Particularitățile fenomenului de bullying în rândul copiilor cu dizabilități din Republica Moldova. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2024, nr. 1-2(143-144), pp. 33-37. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.11052724 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1-2(143-144) / 2024 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.11052724 | ||||||
CZU: 376(478) | ||||||
Pag. 33-37 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă rezultatele unui studiu privind particularitățile fenomenului de bullying în rândul copiilor cu dizabilități din R. Moldova. Cercetarea calitativă a inclus metoda studiului de caz, subiecții fiind trei familii cu copii cu dizabilități diferite, încadrați în instituții educaționale, și un focus-grup cu 4 cadre didactice din instituții diferite. Cercetarea cantitativă a fost realizată prin metoda anchetei sociologice pe bază de chestionar. Rezultatele au permis identificarea unui șir de probleme cu care se confruntă atât părinții acestor copii în cursul integrării lor în instituțiile educaționale, cât și cadrele didactice – din lipsă de cunoștințe și o pregătire insuficientă pentru lucrul cu copiii cu dizabilități. |
||||||
Cuvinte-cheie bullying, dizabilitate, educaţie, incluziune, bullying, disability, education, inclusion, attitude |
||||||
|