Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
154 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 10:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.042-057.874:001.2 (1) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2145) |
Наука и знание в целом. Науковедение. Организация умственного труда (1405) |
SM ISO690:2012 SÎRBU, Irina, ŞEVCIUC, Maia. Proiectul de cercetare ca metodă de dezvoltare a competenței investigaționale la elevi din perspectivă interdisciplinară. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2024, nr. 9(169), pp. 47-52. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.59295/sum9(169)2024_08 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(169) / 2024 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.59295/sum9(169)2024_08 | ||||||
CZU: 373.042-057.874:001.2 | ||||||
Pag. 47-52 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol este evidențiat rolul proiectelor de cercetare în dezvoltarea competenței investigaționale la elevi, cu accent pe abordare interdisciplinară. Autorii subliniază importanța integrării mai multor discipline într-un proiect comun, permițând astfel elevilor să aplice și să consolideze cunoștințele lor într-un context complex și interconectat. Lucrarea scoate în evidență, de asemenea, adaptabilitatea acestei abordări, care poate permite atât lucrul individual, cât și cel în echipă, în funcție de circumstanțele specifice. În plus, se evidențiază maniera în care proiectele de cercetare contribuie la dezvoltarea competenței investigaționale la elevi, alimentându-le curiozitatea intelectuală și încurajându-i să exploreze în profunzime subiectele de studiu. |
||||||
Cuvinte-cheie proiecte de cercetare, competenţă investigaţională, abordare interdisciplinară, adaptabilitate, interdisciplinar, competențe, research projects, research competence, interdisciplinary approach, adaptability, interdisciplinary, competence |
||||||
|