Articolul precedent |
Articolul urmator |
291 36 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 23:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.944:331.44 (3) |
Психология (3416) |
Производственная среда. Организация рабочих мест. Охрана труда. Гигиена труда. Несчастные случаи на производстве (94) |
SM ISO690:2012 CROITORIU, Nicoleta. Istoricul studiului fenomenului burnout. In: Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației, 7 iunie 2023, Cahul. Cahul: Tipografia „CentroGrafic” SRL, 2023, Vol.10, Partea II, pp. 74-77. ISSN 2587-3571. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației Vol.10, Partea II, 2023 |
||||||
Conferința "Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației" Cahul, Moldova, 7 iunie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.944:331.44 | ||||||
Pag. 74-77 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Sindromul burnout se dezvoltă ca o consecinţă a expunerii de lungă durată la epuizare profesională şi apare de obicei în profesiile caracterizate prin activitate intensă cu oamenii. O serie de studii despre burnout dovedesc că profesioniştii din profesii ce implică ajutorarea oamenilor prezintă un risc ridicat de epuizare la locul de muncă. Cauzele de nivel individual sunt în strânsă legătură cu cauzele datorate naturii muncii şi cauzele organizatorice. |
||||||
Cuvinte-cheie Burnout, epuizare profesională, factori, riscuri, cadre didactice, burnout, professional exhaustion, factors, risks, teachers |
||||||
|