Diminuarea tulburărilor de limbaj oral în clasele primare
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
156 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-04 09:08
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3:376.36 (2)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2026)
Воспитание, образование и обучение особых групп лиц. Специальные школы (629)
SM ISO690:2012
CERETEU, Marinela. Diminuarea tulburărilor de limbaj oral în clasele primare. In: Probleme actuale ale teoriei şi practicii educaţiei incluzive, Ed. Ediţia a VIII-a, 1 decembrie 2022, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2022, Ediţia a VIII-a, pp. 40-45.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale teoriei şi practicii educaţiei incluzive
Ediţia a VIII-a, 2022
Conferința "Probleme actuale ale teoriei şi practicii educaţiei incluzive"
Ediţia a VIII-a, Bălți, Moldova, 1 decembrie 2022

Diminuarea tulburărilor de limbaj oral în clasele primare

Reducing oral language disorders in primary school students

CZU: 373.3:376.36

Pag. 40-45

Cereteu Marinela
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 17 iulie 2023


Rezumat

Acest articol atrage atenția asupra dificultăților de limbaj oral la elevii cu CES, dar și a demersurilor centrate pe copil, ce au ca scop diminuarea tulburărilor de limbaj oral și demersurilor centrate pe familie/cadru didactic, în vederea modificării condițiilor familiale/profesionale care mențin simptomele copilului.

This article draws attention to oral language difficulties in students with CES, but also child-centered approaches, which aim to reduce oral language disorders and family/teacher-centered approaches, in order to change the family/professional conditions that maintain the symptoms the child.

Cuvinte-cheie
cerinţe educaţionale speciale, dificultăți de vorbire, educație incluzivă, limbaj, logopedie, tulburări,

inclusive education, speech difficulties, inclusive education, language, speech therapy, disorders