Articolul precedent |
Articolul urmator |
156 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-04 09:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3:376.36 (2) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2026) |
Воспитание, образование и обучение особых групп лиц. Специальные школы (629) |
SM ISO690:2012 CERETEU, Marinela. Diminuarea tulburărilor de limbaj oral în clasele primare. In: Probleme actuale ale teoriei şi practicii educaţiei incluzive, Ed. Ediţia a VIII-a, 1 decembrie 2022, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2022, Ediţia a VIII-a, pp. 40-45. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale teoriei şi practicii educaţiei incluzive Ediţia a VIII-a, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale teoriei şi practicii educaţiei incluzive" Ediţia a VIII-a, Bălți, Moldova, 1 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3:376.36 | ||||||
Pag. 40-45 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol atrage atenția asupra dificultăților de limbaj oral la elevii cu CES, dar și a demersurilor centrate pe copil, ce au ca scop diminuarea tulburărilor de limbaj oral și demersurilor centrate pe familie/cadru didactic, în vederea modificării condițiilor familiale/profesionale care mențin simptomele copilului. |
||||||
Cuvinte-cheie cerinţe educaţionale speciale, dificultăți de vorbire, educație incluzivă, limbaj, logopedie, tulburări, inclusive education, speech difficulties, inclusive education, language, speech therapy, disorders |
||||||
|