Articolul precedent |
Articolul urmator |
170 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-29 16:10 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.352 (12) |
Воспитание, образование и обучение особых групп лиц. Специальные школы (646) |
SM ISO690:2012 CEBANU, Natalia. Specificul asistenței educaționale a elevilor cu deficiențe de vedere. In: Probleme actuale ale teoriei şi practicii educaţiei incluzive, Ed. Ediţia a VIII-a, 1 decembrie 2022, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2022, Ediţia a VIII-a, pp. 32-40. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale teoriei şi practicii educaţiei incluzive Ediţia a VIII-a, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale teoriei şi practicii educaţiei incluzive" Ediţia a VIII-a, Bălți, Moldova, 1 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.352 | ||||||
Pag. 32-40 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul descrie specificul deficiențelor de vedere la elevi. De asemenea, propune o varietate de ajutoare vizuale utile și o multitudine de sugestii ce pot fi luate în considerare pentru ca un copil cu deficiențe de vedere să-și asculte și să-și înțeleagă mediul. Copiilor cu deficienţe de vedere, la fel ca și la ceilalți copii cu deficienţe, le trebuie o educație flexibilă, adaptabilă la nevoile fiecăruia. La acești copii, principalele forme de percepție sunt tactil-motor sau tactil-motor-auditiv. Metodele și sugestiile de predare dobândesc o importanță deosebită în desfășurarea procesului instructiv-educativ. Deci, acest articol este important prin faptul că oferă și ne descrie succint specificul asistenței educaționale. Reprezintă un mic ghid didactic caracteristic copiilor cu deficiențe de vedere, care cu siguranță poate facilita munca profesorilor. |
||||||
Cuvinte-cheie deficienţe de vedere, asistență educațională, strategii, sugestii, adaptări, integrare, visual impairments, educational assistance, Strategies, suggestions, adaptations, integration |
||||||
|