Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 23:32 |
![]() GHELBET, Angela, LISNIC, Maria. Instrumentele marketingului și planificarea ofertei cu orientare spre piață. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor, Ed. Vol.4, 15-23 noiembrie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Editura “Tehnica-UTM”, 2014, Vol.3, pp. 120-123. ISBN 978-9975-45-312-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor Vol.3, 2014 |
||||||
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor" Vol.4, Chișinău, Moldova, 15-23 noiembrie 2013 | ||||||
|
||||||
Pag. 120-123 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează necesitatea studiului preferințelor consumatorilor ca un imperativ la care trebuie să se alinieze producătorii de încălțăminte autohtoni. Aplicarea instrumentelor de marketing în activitatea economică a întreprinderilor este dictată de mediul concurențial creat pe piața Moldovei, iar producătorii care nu conștientizează acțiunea ca una vitală, riscă să devină producători (mici) marginali, ceea ce reprezintă un pericol pentru supraviețuirea pe termen lung. |
||||||
Cuvinte-cheie marketing, clienţi, producători de încălțăminte, notorietate, sondaj de opinii, modalități de raportare la clienți |
||||||
|