Instrumentele marketingului și planificarea ofertei cu orientare spre piață
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
217 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 23:32
SM ISO690:2012
GHELBET, Angela, LISNIC, Maria. Instrumentele marketingului și planificarea ofertei cu orientare spre piață. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor, Ed. Vol.4, 15-23 noiembrie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Editura “Tehnica-UTM”, 2014, Vol.3, pp. 120-123. ISBN 978-9975-45-312-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor
Vol.3, 2014
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor"
Vol.4, Chișinău, Moldova, 15-23 noiembrie 2013

Instrumentele marketingului și planificarea ofertei cu orientare spre piață


Pag. 120-123

Ghelbet Angela, Lisnic Maria
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 1 iulie 2023


Rezumat

Articolul abordează necesitatea studiului preferințelor consumatorilor ca un imperativ la care trebuie să se alinieze producătorii de încălțăminte autohtoni. Aplicarea instrumentelor de marketing în activitatea economică a întreprinderilor este dictată de mediul concurențial creat pe piața Moldovei, iar producătorii care nu conștientizează acțiunea ca una vitală, riscă să devină producători (mici) marginali, ceea ce reprezintă un pericol pentru supraviețuirea pe termen lung.

Cuvinte-cheie
marketing, clienţi, producători de încălțăminte, notorietate, sondaj de opinii, modalități de raportare la clienți