Instrumentele marketingului și planificarea ofertei cu orientare spre piață
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
218 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 23:32
SM ISO690:2012
GHELBET, Angela. Instrumentele marketingului și planificarea ofertei cu orientare spre piață. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor, Ed. Vol.4, 15-23 noiembrie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Editura “Tehnica-UTM”, 2014, Vol.3, pp. 120-123. ISBN 978-9975-45-312-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor
Vol.3, 2014
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor"
Vol.4, Chișinău, Moldova, 15-23 noiembrie 2013

Instrumentele marketingului și planificarea ofertei cu orientare spre piață


Pag. 120-123

Ghelbet Angela,
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 1 iulie 2023


Rezumat

Articolul abordează necesitatea studiului preferințelor consumatorilor ca un imperativ la care trebuie să se alinieze producătorii de încălțăminte autohtoni. Aplicarea instrumentelor de marketing în activitatea economică a întreprinderilor este dictată de mediul concurențial creat pe piața Moldovei, iar producătorii care nu conștientizează acțiunea ca una vitală, riscă să devină producători (mici) marginali, ceea ce reprezintă un pericol pentru supraviețuirea pe termen lung.

Cuvinte-cheie
marketing, clienţi, producători de încălțăminte, notorietate, sondaj de opinii, modalități de raportare la clienți

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Ghelbet, A.</creatorName>
<affiliation>Universitatea Tehnică a Moldovei, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
<creator>
<creatorName>Lisnic, M.</creatorName>
<affiliation>Universitatea Tehnică a Moldovei, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Instrumentele marketingului și planificarea ofertei cu orientare spre piață</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2014</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-45-310-3</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>marketing</subject>
<subject>clienţi</subject>
<subject>producători de încălțăminte</subject>
<subject>notorietate</subject>
<subject>sondaj de opinii</subject>
<subject>modalități de
raportare la clienți</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2014</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Articolul abordează necesitatea studiului preferințelor consumatorilor ca un imperativ la care trebuie să se alinieze producătorii de &icirc;ncălțăminte autohtoni. Aplicarea instrumentelor de marketing &icirc;n activitatea economică a &icirc;ntreprinderilor este dictată de mediul concurențial creat pe piața Moldovei, iar producătorii care nu conștientizează acțiunea ca una vitală, riscă să devină producători (mici) marginali, ceea ce reprezintă un pericol pentru supraviețuirea pe termen lung.</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>