Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
![]() ПОПОВА, Тамара. Анализ влияния цвета в рекламе на восприятие. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor, Ed. Vol.4, 15-23 noiembrie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Editura “Tehnica-UTM”, 2014, Vol.3, pp. 118-119. ISBN 978-9975-45-312-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor Vol.3, 2014 |
||||||
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor" Vol.4, Chișinău, Moldova, 15-23 noiembrie 2013 | ||||||
|
||||||
Pag. 118-119 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The advertising world revolves around the principle of attraction. Whatever the product, in the end, the advertisement should attract the consumer. One of the first things you notice about any advertisement is the colors. In ads that don’t have a multimedia advantage the colors and design are the only things holding the ad together. Colors, therefore, are one of the things that advertising experts study, especially since they can have so many different connotations in different contexts. |
||||||
Cuvinte-cheie реклама, цвет, влияние, восприятие, цветовые сочетания, товары, потребитель |
||||||
|