Afișare rezultate |
Afisarea articolelor 1-3(3) pentru cuvîntul-cheie "notorietate"
Importanţa imaginii magazinului in procesul de fundamentare a fidelizarii clientilor |
Gârdan Daniel-Adrian, Geangu Petronela-Iuliana |
Analele Universităţii Libere Internaţionale din Moldova (Seria Economie) |
Nr. 6 / 2007 / ISSN 1857-1468 |
Disponibil online 16 December, 2016. Descarcări-67. Vizualizări-877 |
Instrumentele marketingului și planificarea ofertei cu orientare spre piață |
Ghelbet Angela, |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor |
Vol.3. 2014. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-45-310-3. |
Disponibil online 1 July, 2023. Descarcări-6. Vizualizări-218 |
Notorietatea în apărarea și promovarea drepturilor omului – condiție indispensabilă de accedere la funcția de avocat al poporului (ombudsmanul) |
, |
State, security and human rights |
Vol.1. 2023. Chişinău. ISBN 978-9975-62-529-6. |
Disponibil online 21 June, 2023. Descarcări-6. Vizualizări-228 |
1-3 of 3