Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
![]() PETRACOV, Igor. Teoriile antreprenoriatului și ale factorilor de producție. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor, Ed. Vol.2, 15-23 noiembrie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2014, Vol.2, pp. 178-181. ISBN 978-9975-45-312-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor Vol.2, 2014 |
||||||
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor" Vol.2, Chișinău, Moldova, 15-23 noiembrie 2013 | ||||||
|
||||||
Pag. 178-181 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Antreprenoriatul este activitatea de fabricare a producției , executare a lucrărilor și prestare a serviciilor, desfașurata de cetațeni și de asociațiile acestora în mod independent,din proprie inițiativa, în numele lor, pe riscul propriu și sub răspunderea lor patrimonială, cu scopul de a-și asigura o sursă permanentă de venituri. Obiectul antreprenoriatului reprezintă în primul rând, activitatea inovaţională (cercetări, prognoze, elaborări), şi în al doilea rând, executarea funcţiunilor întreprinderii (funcţiunea de producere, financiară, personal etc.). Scopul activităţii antreprenoriale – producerea şi propunerea pe piaţă a acelor produse sau servicii, la care există cerere şi care aduce întreprinzătorului profit. |
||||||
Cuvinte-cheie afacere, marketing, planificare, contabilitate, management, Întreprindere, investiţii, profit |
||||||
|