Teoriile antreprenoriatului și ale factorilor de producție
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
154 0
SM ISO690:2012
PETRACOV, Igor. Teoriile antreprenoriatului și ale factorilor de producție. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor, Ed. Vol.2, 15-23 noiembrie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2014, Vol.2, pp. 178-181. ISBN 978-9975-45-312-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor
Vol.2, 2014
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor"
Vol.2, Chișinău, Moldova, 15-23 noiembrie 2013

Teoriile antreprenoriatului și ale factorilor de producție


Pag. 178-181

Petracov Igor
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 27 iunie 2023


Rezumat

Antreprenoriatul este activitatea de fabricare a producției , executare a lucrărilor și prestare a serviciilor, desfașurata de cetațeni și de asociațiile acestora în mod independent,din proprie inițiativa, în numele lor, pe riscul propriu și sub răspunderea lor patrimonială, cu scopul de a-și asigura o sursă permanentă de venituri. Obiectul antreprenoriatului reprezintă în primul rând, activitatea inovaţională (cercetări, prognoze, elaborări), şi în al doilea rând, executarea funcţiunilor întreprinderii (funcţiunea de producere, financiară, personal etc.). Scopul activităţii antreprenoriale – producerea şi propunerea pe piaţă a acelor produse sau servicii, la care există cerere şi care aduce întreprinzătorului profit.

Cuvinte-cheie
afacere, marketing, planificare, contabilitate, management, Întreprindere, investiţii, profit