Școala - furnizor de educație de calitate
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
314 18
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-10 10:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.07:005.6 (15)
Административные проблемы учебных заведений (200)
Управление качеством. Комплексный контроль качества (TQM) (139)
SM ISO690:2012
DUMITRU, Ana-Maria. Școala - furnizor de educație de calitate. In: Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții, Ed. 1, 18-19 august 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, pp. 194-197. ISBN 978-9975-76-417-9 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții 2022
Conferința "Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții"
1, Chişinău, Moldova, 18-19 august 2022

Școala - furnizor de educație de calitate

CZU: 37.07:005.6

Pag. 194-197

Dumitru Ana-Maria
 
Școala doctorală Științe ale Educației, UPSC „Ion Creangă”, Chișinău
 
 
Disponibil în IBN: 9 martie 2023


Rezumat

Calitatea educaţiei reprezintă ansamblul caracteristicilor unui furnizor şi ale programului acestuia prin care sunt îndeplinite aşteptările beneficiarilor şi standardele de calitate. (Legea calităţii). În perspectiva acestei definiţii există o latură subiectivă („aşteptările beneficiarilor” care diferă de la o unitate de învăţământ la alta), precum şi una obiectivă („standardele de calitate” care sunt aceleaşi atât pentru unităţile de învăţământ de stat, cât şi pentru cele din mediul privat). Școala reprezintă o colecţie structurată pe resurse umane şi non-umane dirijate spre atingerea unor finalităţi prestabilite.

The quality of education represents the set of characteristics of a provider and its program through which the expectations of the beneficiaries and the quality standards are met. (Law of quality). In the perspective of this definition, there is a subjective side ("expectations of the beneficiaries" which vary from one educational unit to another), as well as an objective one ("the quality standards" which are the same for both state and private educational units from the private environment). The school represents a collection structured on human and non-human resources aimed at achieving predetermined goals.

Cuvinte-cheie
şcoală, calitate, educaţie, principii,

school, Quality, education, principles