Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-10 10:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.07:005.6 (15) |
Административные проблемы учебных заведений (200) |
Управление качеством. Комплексный контроль качества (TQM) (139) |
![]() DUMITRU, Ana-Maria. Școala - furnizor de educație de calitate. In: Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții, Ed. 1, 18-19 august 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, pp. 194-197. ISBN 978-9975-76-417-9 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții 2022 | ||||||
Conferința "Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții" 1, Chişinău, Moldova, 18-19 august 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.07:005.6 | ||||||
Pag. 194-197 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Calitatea educaţiei reprezintă ansamblul caracteristicilor unui furnizor şi ale programului acestuia prin care sunt îndeplinite aşteptările beneficiarilor şi standardele de calitate. (Legea calităţii). În perspectiva acestei definiţii există o latură subiectivă („aşteptările beneficiarilor” care diferă de la o unitate de învăţământ la alta), precum şi una obiectivă („standardele de calitate” care sunt aceleaşi atât pentru unităţile de învăţământ de stat, cât şi pentru cele din mediul privat). Școala reprezintă o colecţie structurată pe resurse umane şi non-umane dirijate spre atingerea unor finalităţi prestabilite. |
||||||
Cuvinte-cheie şcoală, calitate, educaţie, principii, school, Quality, education, principles |
||||||
|