Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
304 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-25 23:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (482) |
Организация обучения (533) |
SM ISO690:2012 CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena. Eficienţa didactică ca realitate complexă în contextul competențelor sociale. In: Vector European, 2022, nr. 2, pp. 104-107. ISSN 2345-1106. DOI: https://doi.org/10.52507/2345-1106.2022-2.20 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Vector European | ||||||
Numărul 2 / 2022 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52507/2345-1106.2022-2.20 | ||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 104-107 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reliefează aspecte ce țin de eficienţa didactică ca realitate complexă în contextul competențelor sociale. Permanent există în interesul pentru descrierea cât mai detaliată a modelului de profesor eficient vine din nevoia de a acţiona pe acele componente care sunt susceptibile de formare, pornind de la premisa că, la fel ca în alte domenii, profesionalizarea este posibilă şi în domeniul educaţiei. Profesionalizarea activităţii didactice nu trebuie să însemne doar asimilarea sistematică a unor competenţe fixate prin nişte standarde ci şi capacitatea de a utiliza euristic şi creativ competenţele sociale formate, în contexte educaţionale concrete şi relativ imprevizibile. |
||||||
Cuvinte-cheie cadru didactic, competențe, eficiență didactică, competenţe sociale, modelul profesional, teaching staff, skills, teaching efficiency, social skills, professional model |
||||||
|