Educație steam: între așteptări și realizări ale cadrelor didactice din Republica Moldova după 3 ani de implementare în demersal educațional
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
348 29
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-20 20:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:371.214.112+373.6 (1)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4067)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2132)
SM ISO690:2012
CAZACIOC, Nadejda. Educație steam: între așteptări și realizări ale cadrelor didactice din Republica Moldova după 3 ani de implementare în demersal educațional. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 11-13 aprilie 2022, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2022, Vol. V, nr.1, pp. 194-200. ISBN 978-9975-76-398-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Dialog intercultural polono-moldovenesc
Vol. V, nr.1, 2022
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc"
Chişinău, Moldova, 11-13 aprilie 2022

Educație steam: între așteptări și realizări ale cadrelor didactice din Republica Moldova după 3 ani de implementare în demersal educațional

CZU: 37.016:371.214.112+373.6

Pag. 194-200

Cazacioc Nadejda
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 13 septembrie 2022


Rezumat

Articolul sumează opinia cadrelor didactice din învățământul preuniversitar despre Educația STEAM care deși un concept relativ nou pentru învățământul din Republica Moldova reprezintă un element destul de important pentru câmpul educațional.

The article summarizes the opinion of pre-university teachers on STEAM Education, which although a relatively new concept for education in the Republic of Moldova is a fairly important element for the educational field.

Cuvinte-cheie
educaţie STEAM, curriculum, învăţământ preuniversitar,

STEAM education, curriculum, pre-university education