Articolul precedent |
Articolul urmator |
348 29 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-20 20:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:371.214.112+373.6 (1) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4067) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2132) |
SM ISO690:2012 CAZACIOC, Nadejda. Educație steam: între așteptări și realizări ale cadrelor didactice din Republica Moldova după 3 ani de implementare în demersal educațional. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 11-13 aprilie 2022, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2022, Vol. V, nr.1, pp. 194-200. ISBN 978-9975-76-398-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dialog intercultural polono-moldovenesc Vol. V, nr.1, 2022 |
|||||||
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc" Chişinău, Moldova, 11-13 aprilie 2022 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.016:371.214.112+373.6 | |||||||
Pag. 194-200 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Articolul sumează opinia cadrelor didactice din învățământul preuniversitar despre Educația STEAM care deși un concept relativ nou pentru învățământul din Republica Moldova reprezintă un element destul de important pentru câmpul educațional. |
|||||||
Cuvinte-cheie educaţie STEAM, curriculum, învăţământ preuniversitar, STEAM education, curriculum, pre-university education |
|||||||
|