Articolul precedent |
Articolul urmator |
179 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-12-09 22:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
001.8`)1:37+001.2 (1) |
Общая методология. Научные и технические методы исследований, изучения, поисков и дискуссий. Научный анализ и синтез (1150) |
Воспитание. Обучение. Образование (14580) |
SM ISO690:2012 BÎRA, Corina-Mihaela. Provocări în predarea biologiei pe timp de pandemie. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 11-13 aprilie 2022, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2022, Vol. V, nr.1, pp. 186-193. ISBN 978-9975-76-398-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dialog intercultural polono-moldovenesc Vol. V, nr.1, 2022 |
||||||
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc" Chişinău, Moldova, 11-13 aprilie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 001.8`)1:37+001.2 | ||||||
Pag. 186-193 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Pandemia cu SARS-CoV2 a adus, printre altele, și teama că nu vom putea continua cursurile cu elevii. Pe mine, ca profesor, m-a găsit prea puțin pregătită pentru a dirija o activitate de învățare în mediul online. Promovasem un curs despre o platformă virtuală, dar, considerând-o cronofagă și inutilă, nu o folosisem. După 11 martie 2020, când activitatea școlară a devenit virtuală, am testat mai multe variante de a intra în legătură cu elevii. În prezent, reușesc să țin activități curriculare și extracurriculare atât în mediul virtual, cât și hibrid. Dintre variantele testate, platforma Google Classroom a devenit preferata mea. |
||||||
Cuvinte-cheie platforme, învăţare online, mediul virtual, lucrări practice, biologie, platforms, online learning, virtual environment, practical works, biology |
||||||
|