Provocări în predarea biologiei pe timp de pandemie
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
179 5
Ultima descărcare din IBN:
2022-12-09 22:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
001.8`)1:37+001.2 (1)
Общая методология. Научные и технические методы исследований, изучения, поисков и дискуссий. Научный анализ и синтез (1150)
Воспитание. Обучение. Образование (14580)
SM ISO690:2012
BÎRA, Corina-Mihaela. Provocări în predarea biologiei pe timp de pandemie. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 11-13 aprilie 2022, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2022, Vol. V, nr.1, pp. 186-193. ISBN 978-9975-76-398-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Dialog intercultural polono-moldovenesc
Vol. V, nr.1, 2022
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc"
Chişinău, Moldova, 11-13 aprilie 2022

Provocări în predarea biologiei pe timp de pandemie

CZU: 001.8`)1:37+001.2

Pag. 186-193

Bîra Corina-Mihaela
 
Școala Gimnazială Nr. 10, Bacău
 
 
Disponibil în IBN: 13 septembrie 2022


Rezumat

Pandemia cu SARS-CoV2 a adus, printre altele, și teama că nu vom putea continua cursurile cu elevii. Pe mine, ca profesor, m-a găsit prea puțin pregătită pentru a dirija o activitate de învățare în mediul online. Promovasem un curs despre o platformă virtuală, dar, considerând-o cronofagă și inutilă, nu o folosisem. După 11 martie 2020, când activitatea școlară a devenit virtuală, am testat mai multe variante de a intra în legătură cu elevii. În prezent, reușesc să țin activități curriculare și extracurriculare atât în mediul virtual, cât și hibrid. Dintre variantele testate, platforma Google Classroom a devenit preferata mea.

One of the most serious fears experienced by teachers during the SARSCoV2 pandemic was, among other things, that of not being able to continue their classes with students. At the pandemic onset of the pandemic, I found myself, as a teacher, insufficiently prepared to conduct an online learning activity. Despite the fact that I had promoted a course on an online platform, I had not used it because I considered it both chronophagous and useless. It was after 11 March 2020, when school activity turned to virtual classes, that we tested several ways to get in touch with students in the online environment. As a result of this online activity, I am currently capable to manage curricular and extracurricular activities in both virtual and hybrid environments. Out of the versions of educational platforms tested, Google Classroom has become my favourite.

Cuvinte-cheie
platforme, învăţare online, mediul virtual, lucrări practice, biologie,

platforms, online learning, virtual environment, practical works, biology