Articolul precedent |
Articolul urmator |
352 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-08-30 04:38 |
SM ISO690:2012 ABDULLAYEV, Aykhan Mahammad. Improving the marketing strategy in travel companies directions. In: Tendințe contemporane ale dezvoltării științei: viziuni ale tinerilor cercetători, 1-3 iulie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Complexul Editorial, INCE, 2021, pp. 65-67. ISBN 978-9975-3486-4-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tendințe contemporane ale dezvoltării științei: viziuni ale tinerilor cercetători 2021 | ||||||
Conferința "Tendințe contemporane ale dezvoltării științei: viziuni ale tinerilor cercetători" Chişinău, Moldova, 1-3 iulie 2021 | ||||||
|
||||||
JEL: M31, Z32 | ||||||
Pag. 65-67 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article explains the issues of improving tourism management strategies, the main directions of management, assessing the socio-economic role of tourism, the application and strategic improvement of strategic models in tourism management, the current state and prospects of tourism development in Azerbaijan and the introduction of forecasting methods. |
||||||
Cuvinte-cheie marketing, tourism, Market, Strategies, improvement, Маркетинг, туризм, рынок, стратегии, улучшение |
||||||
|