Impactul Covid -19 asupra şcolarului mic şi a familiei din mediul rural
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
340 23
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-13 17:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371(498) (1)
Воспитание. Обучение. Образование (14823)
SM ISO690:2012
HONGU, Mădălina. Impactul Covid -19 asupra şcolarului mic şi a familiei din mediul rural. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice, 18-22 iunie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 278-280. ISBN 978-9975-46-541-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p278-280
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice 2021
Conferința "Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice"
Chisinau, Moldova, 18-22 iunie 2021

Impactul Covid -19 asupra şcolarului mic şi a familiei din mediul rural

The impact of Covid-19 on the small schoolchildren and the rural family

DOI:https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p278-280
CZU: 371(498)

Pag. 278-280

Hongu Mădălina
 
Şcoala Gimnazială Hăghiac, Dofteana
 
 
Disponibil în IBN: 21 aprilie 2022


Rezumat

În contextul actualei pandemii de COVID-19 care a afectat și România, populația s-a confruntat cu o serie de probleme de ordin conomic și social determinate de reducerea activității agenților economici și a instituțiilor publice, reorganizare aactivității serviciilor de sănătate, de asistență socială și a celor de educație. Viaţa pentru copiii din mediul rural s-a înrăutăţit considerabil în perioada pandemiei, arată o cercetare realizată de World Vision România în perioada 10 mai – 27 iunie 2020. Cei mai mulţi părinţi din mediul rural nu au lucrat în această perioadă, iar aproape jumătate dintre ei, nu au reuşit să asigure deloc sau au asigurat parţial accesul la educaţie, alimente, medicamente şi produse de igienă. Închiderea școlilor cauzată de COVID-19 nu a afectat doar învățarea, ci și alte aspecte sociale precum sănătatea mintală, violența sau inegalitățile sociale pronunțate. O categorie afectată de către pandemia COVID-19 este reprezentată de copiii din mediul rural, unde accesul la internet și, în special, accesul la conexiunea pe bandă largă este mai limitat decât în mediul urban.

In the context of the current COVID-19 pandemic that also affected Romania, the population faced a series of economic and social problems caused by the reduction of the activity of economic agents and public institutions, the reorganization of the activity of health services, social assistance and of education. Rural life for children in Romania has worsened considerably during the pandemic, according to research conducted by World Vision Romania between May 10 and June 27, 2020. Most rural parents did not work during this period, and almost half of them, failed to provide at all or partially provided access to education, food, medicine and hygiene products. The closure of schools caused by COVID-19 not only affected learning, but also other social issues such as mental health, violence or pronounced social inequalities. One category affected by the COVID-19 pandemic is children in rural areas, where access to the Internet and, in particular, access to broadband is more limited than in urban areas.

Cuvinte-cheie
copii, părinţi, şcoală, educaţie,

children, parents, school, education