Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-13 17:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371(498) (1) |
Воспитание. Обучение. Образование (14823) |
![]() HONGU, Mădălina. Impactul Covid -19 asupra şcolarului mic şi a familiei din mediul rural. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice, 18-22 iunie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 278-280. ISBN 978-9975-46-541-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p278-280 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice 2021 | ||||||
Conferința "Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice" Chisinau, Moldova, 18-22 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p278-280 | ||||||
CZU: 371(498) | ||||||
Pag. 278-280 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În contextul actualei pandemii de COVID-19 care a afectat și România, populația s-a confruntat cu o serie de probleme de ordin conomic și social determinate de reducerea activității agenților economici și a instituțiilor publice, reorganizare aactivității serviciilor de sănătate, de asistență socială și a celor de educație. Viaţa pentru copiii din mediul rural s-a înrăutăţit considerabil în perioada pandemiei, arată o cercetare realizată de World Vision România în perioada 10 mai – 27 iunie 2020. Cei mai mulţi părinţi din mediul rural nu au lucrat în această perioadă, iar aproape jumătate dintre ei, nu au reuşit să asigure deloc sau au asigurat parţial accesul la educaţie, alimente, medicamente şi produse de igienă. Închiderea școlilor cauzată de COVID-19 nu a afectat doar învățarea, ci și alte aspecte sociale precum sănătatea mintală, violența sau inegalitățile sociale pronunțate. O categorie afectată de către pandemia COVID-19 este reprezentată de copiii din mediul rural, unde accesul la internet și, în special, accesul la conexiunea pe bandă largă este mai limitat decât în mediul urban. |
||||||
Cuvinte-cheie copii, părinţi, şcoală, educaţie, children, parents, school, education |
||||||
|