Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-04 23:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.03:339.137.2+371.21+37.019 (1) |
Воспитание. Обучение. Образование (14887) |
Общие вопросы торговли. Рынок (827) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4081) |
![]() SLAVENSCHI, Emilia. Inteligența ca factor al performanței managerial-comunicative în procesul educațional. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Managementul educaţional. Pedagogia școlii superioare, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol.6, pp. 149-155. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol.6, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" 5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.03:339.137.2+371.21+37.019 | ||||||
Pag. 149-155 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Prin articol susținem că personalitatea elevului trebuie să se afle în prim planul performanţelor, care este indicatorul direct al potenţialului lui, factorul determinant şi responsabil de însăşi calitatea atributelor performative. Un proces managerial axat pe funcțiile implicative ale performanței școlare dezvoltă decizii programate, luate în condiții de certitudine, dar și decizii în condiții de risc, capcane manageriale, care solicită competența leadershipului de a acționa prompt și fără prea mult consum atitudinal. De-a lungul evoluției sale competența de comunicare a înregistrat mai multe dominante cu valoare educativă, cu implicații directe în politica managerială de calitate. Toate au la bază, însă, viziunea că ,,limbajul este oglinda omului întreg, rațiunea, afectivitatea și voința acestuia” |
||||||
Cuvinte-cheie inteligenţă, performanţă, comunicare, proces managerial, leadership, educaţie, personalitate, intelligence, performance, communication, managerial process, leadership, education, personality |
||||||
|