Aspecte conceptule ale curriculumului pentru educația nonformală a elevilor: abordare procesuală
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
340 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-10 10:55
SM ISO690:2012
ŞEVCIUC, Maia, ŢURCANU, Carolina. Aspecte conceptule ale curriculumului pentru educația nonformală a elevilor: abordare procesuală. In: Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități, 10 decembrie 2021, Chisinau. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 370-375. ISBN 978-9975-56-952-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități 2021
Conferința "Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități"
Chisinau, Moldova, 10 decembrie 2021

Aspecte conceptule ale curriculumului pentru educația nonformală a elevilor: abordare procesuală


Pag. 370-375

Şevciuc Maia, Ţurcanu Carolina
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 8 februarie 2022


Rezumat

The article focuses on the procedural approach of the curriculum for non-formal education of students. The procedural perspective of the curriculum for non-formal education of students is related to the following: curriculum research, curriculum design, evaluation and validation of the curriculum, curriculum implementation, monitoring the functioning of the curriculum. At the same time, each activity includes a number of actions and operations specific to the respective stage, the emphasis being placed on substantiating the concept of evaluating learning outcomes in non-formal education.

Crossref XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'>
<head>
<doi_batch_id>ibn-149996</doi_batch_id>
<timestamp>1718956446</timestamp>
<depositor>
<depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name>
<email_address>[email protected]</email_address>
</depositor>
</head>
<body>
<collection>
<collection_metadata>
<full_title>Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități</full_title>
</collection_metadata>
<collection_issue>
<publication_date media_type='print'>
<year>2021</year>
</publication_date>
<isbn>978-9975-56-952-1</isbn>
</collection_issue>
<collection_article publication_type='full_text'><titles>
<title>Aspecte conceptule ale curriculumului pentru educația nonformală a elevilor: abordare procesuală</title>
</titles>
<contributors>
<person_name sequence='first' contributor_role='author'>
<given_name>Maia</given_name>
<surname>Şevciuc</surname>
</person_name>
<person_name sequence='additional' contributor_role='author'>
<given_name>Carolina</given_name>
<surname>Ţurcanu</surname>
</person_name>
</contributors>
<publication_date media_type='print'>
<year>2021</year>
</publication_date>
<pages>
<first_page>370</first_page>
<last_page>375</last_page>
</pages>
</collection_article>
</collection>
</body>
</doi_batch>