Articolul precedent |
Articolul urmator |
444 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-18 10:55 |
SM ISO690:2012 SLUTU, Rodica. Marketingul intern - o nouă abordare în dezvoltarea întreprinderilor. In: Asigurarea viabilității economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condițiile integrării în UE, 16-17 septembrie 2016, Bălți. Bălți: Editura acreditata CNCSIS, 2017, pp. 77-81. ISBN 97 8-606-13-3 6-11 -5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asigurarea viabilității economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condițiile integrării în UE 2017 | ||||||
Conferința "Asigurarea viabilitifii economico-mana geriale pentru dezvoltarea durabill a economiei regionale in conditiile integrlrii in UE" Bălți, Moldova, 16-17 septembrie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 77-81 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Marketing is insufficient when it is a simple compartment of enterprise, it becomes appropriate only when all employees are aware of their influence on consumer satisfaction. In specialized literature there are a variety of approaches to what is internal marketing. This variety of approaches led to a variety of activities, being specific for this type of marketing. The diversity of interpretations and definitions led to difficulties in implementation and widespread adoption of the concept. |
||||||
Cuvinte-cheie internal marketing, human resources management, employee, organizational communication |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-147006</doi_batch_id> <timestamp>1718810225</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Asigurarea viabilității economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condițiile integrării în UE</full_title> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2017</year> </publication_date> <isbn>97 8-606-13-3 6-11 -5</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Marketingul intern - o nouă abordare în dezvoltarea întreprinderilor</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Rodica</given_name> <surname>Slutu</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2017</year> </publication_date> <pages> <first_page>77</first_page> <last_page>81</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>