Afișare rezultate |
Afisarea articolelor 1-5(5) pentru cuvîntul-cheie "internal marketing"
Aplicarea marketingului în administraţia publică din Republica Moldova |
Barbăroş Ecaterina1, Nazar Nadejda2, Tighineanu Steluta1 |
Administrarea Publică |
Nr. 1(85) / 2015 / ISSN 1813-8489 |
Disponibil online 16 April, 2015. Descarcări-22. Vizualizări-881 |
Rolul marketingului în vederea motivării și menținerii angajaților la întreprindere |
Slutu Rodica |
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică |
Ediția 9. 2019. Bălți. ISBN 978-9975-50-243-6. |
Disponibil online 30 July, 2020. Descarcări-12. Vizualizări-535 |
Perspectivele marketingului holistic în epoca tendinței de aderare la Uniunea Europeană |
Gangan Svetlana1, Gangan Iulian2 |
Perspectives and achievements within European Integration of Moldova |
Vol.2. 2021. Chișinău, Republica Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-64-343-6 (PDF). |
Disponibil online 3 February, 2023. Descarcări-6. Vizualizări-303 |
Marketingul intern - o nouă abordare în dezvoltarea întreprinderilor |
Slutu Rodica |
Asigurarea viabilității economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condițiile integrării în UE |
2017. Bălți. ISBN 97 8-606-13-3 6-11 -5. |
Disponibil online 4 January, 2022. Descarcări-21. Vizualizări-400 |
Modern visions and approaches of holistic marketi |
Burbulea Rodica, Gangan Svetlana |
Technical University of Moldova |
Competitiveness and sustainable development |
Editia 4. 2022. Chișinău. ISBN (pdf) 978-9975-45-872-6 (PDF). |
Disponibil online 3 January, 2023. Descarcări-1. Vizualizări-292 |
1-5 of 5