Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
856 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-08 13:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:35.07(478) (1) |
Общие вопросы торговли. Рынок (811) |
Государственное административное управление. Военное дело (2622) |
SM ISO690:2012 BARBĂROŞ, Ecaterina, NAZAR, Nadejda, TIGHINEANU, Steluta. Aplicarea marketingului în administraţia publică din Republica Moldova. In: Administrarea Publică, 2015, nr. 1(85), pp. 95-103. ISSN 1813-8489. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Administrarea Publică | ||||||
Numărul 1(85) / 2015 / ISSN 1813-8489 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138:35.07(478) | ||||||
Pag. 95-103 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Based on the previous experience of marketing in public administration in the Republic of Moldova, this article proposes some directions of improvement of this process in our country. |
||||||
Cuvinte-cheie marketing, Public administration, internal marketing, interactive marketing. |
||||||
|