Aplicarea marketingului în administraţia publică din Republica Moldova
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
856 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-08 13:51
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138:35.07(478) (1)
Общие вопросы торговли. Рынок (811)
Государственное административное управление. Военное дело (2622)
SM ISO690:2012
BARBĂROŞ, Ecaterina, NAZAR, Nadejda, TIGHINEANU, Steluta. Aplicarea marketingului în administraţia publică din Republica Moldova. In: Administrarea Publică, 2015, nr. 1(85), pp. 95-103. ISSN 1813-8489.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Administrarea Publică
Numărul 1(85) / 2015 / ISSN 1813-8489

Aplicarea marketingului în administraţia publică din Republica Moldova
CZU: 339.138:35.07(478)

Pag. 95-103

Barbăroş Ecaterina1, Nazar Nadejda2, Tighineanu Steluta1
 
1 Academia de Administrare Publică, Republica Moldova,
2 Universitatea Agrară de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 16 aprilie 2015


Rezumat

Based on the previous experience of marketing in public administration in the Republic of Moldova, this article proposes some directions of improvement of this process in our country.

Cuvinte-cheie
marketing, Public administration, internal marketing,

interactive marketing.