Considerații teoretice privind conceptualizarea educației nonformale
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
485 24
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-07 20:43
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
374+37.01/03 (1)
Внешкольное общее образование. Самообразование (211)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3934)
SM ISO690:2012
BOTNAR, Ludmila. Considerații teoretice privind conceptualizarea educației nonformale. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2021, nr. 9(149), pp. 31-35. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5779502
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(149) / 2021 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Considerații teoretice privind conceptualizarea educației nonformale

Theoretical considerations regarding the conceptualisation of non-formal education

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5779502
CZU: 374+37.01/03

Pag. 31-35

Botnar Ludmila
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 25 decembrie 2021


Rezumat

În articol este abordat un domeniu tot mai cercetat, dar și mai solicitat în ultimul timp, cel al educației nonformale, analizat în baza studiilor de specialitate. Odată cu globalizarea și cu dezvoltarea erei cunoașterii, a informației, cercetările de ordin teoretic și practic vin să dezvolte perspective conceptuale, cu deschideri practice în diferite contexte, inclusiv în cel al Republicii Moldova, unde statutul educației nonformale este în curs de clarificare și de oficializare. Autoarea realizează o analiză multiaspectuală a educației nonformale, evidențiind rolul acesteia în opoziție cu educația formală.

The article addresses a field that becomes increasingly more researched and more demanded, that of non-formal education, which is analysed based on specialised studies. With the globalisation and development of the era of knowledge and information, the theoretical and practical research contributes to the development of conceptual perspectives, with practical approaches in different contexts, including that of the Republic of Moldova, where the status of non-formal education is being clarified and formalised. The author conducts a multi-aspectual analysis of non-formal education, highlighting its role in opposition to formal education.

Cuvinte-cheie
educaţie nonformală, educaţie formală, conceptualizare, definiții, concept, context internaţional, beneficiar,

non-formal education, formal education, conceptualisation, definitions, concept, international context, beneficiary