Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
485 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-07 20:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
374+37.01/03 (1) |
Внешкольное общее образование. Самообразование (211) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3934) |
SM ISO690:2012 BOTNAR, Ludmila. Considerații teoretice privind conceptualizarea educației nonformale. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2021, nr. 9(149), pp. 31-35. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5779502 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(149) / 2021 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5779502 | ||||||
CZU: 374+37.01/03 | ||||||
Pag. 31-35 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordat un domeniu tot mai cercetat, dar și mai solicitat în ultimul timp, cel al educației nonformale, analizat în baza studiilor de specialitate. Odată cu globalizarea și cu dezvoltarea erei cunoașterii, a informației, cercetările de ordin teoretic și practic vin să dezvolte perspective conceptuale, cu deschideri practice în diferite contexte, inclusiv în cel al Republicii Moldova, unde statutul educației nonformale este în curs de clarificare și de oficializare. Autoarea realizează o analiză multiaspectuală a educației nonformale, evidențiind rolul acesteia în opoziție cu educația formală. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie nonformală, educaţie formală, conceptualizare, definiții, concept, context internaţional, beneficiar, non-formal education, formal education, conceptualisation, definitions, concept, international context, beneficiary |
||||||
|