Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
392 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-20 22:03 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.034:373.5.046.16(498+478) (1) |
Воспитание. Обучение. Образование (14334) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2016) |
SM ISO690:2012 CIOBANU, Ștefania-Mona-Lisa. Educația pentru și prin valori în curricula disciplinelor socioumanistice de liceu din românia și din Republica Moldova. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2021, nr. 9(149), pp. 12-15. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5779438 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(149) / 2021 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5779438 | ||||||
CZU: 37.034:373.5.046.16(498+478) | ||||||
Pag. 12-15 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol ne propunem o analiză comparată a produselor curriculare de la disciplinele socioumanistice din România și din Republica Moldova din perspectiva valorilor. În acest context, articolul evidențiază, pe de o parte, convergența sau divergența unor finalități ale educației din perspectiva formării valorilor în curricula disciplinelor socioumanistice ale ciclului liceal din cele două state și, pe de altă parte, necesitatea fundamentării unei viziuni comune asupra unei educații prin și pentru valori. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, valoare, axiologie, curriculum, științe socioumanistice, elevi de liceu, paradigmă, education, value, axiology, curriculum, socio-humanities sciences, high school students, paradigm |
||||||
|