Articolul precedent |
Articolul urmator |
381 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-26 08:45 |
SM ISO690:2012 NIREAN, Elena. Dezvoltarea învăţământului în Republica Moldova – prioritate naţională de modernizare socială. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences: The mentalities of society in transformation, Ed. 6, 11-12 decembrie 2015, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2015, Ediția 6, p. 67. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences Ediția 6, 2015 |
||||||
Conferința "Preocupări contemporane ale ştiinţelor socio-umane" 6, Chișinău, Moldova, 11-12 decembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 67-67 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Învăţământul şi educaţia sunt domeniile principale în care o ţară civilizată investeşte pentru a asigura dezvoltarea durabilă a societăţii în baza transferul de cunoştinţe. În perioada actuală nu toţi indicatorii ce ţin de învăţământ şi educaţie înregistrează un trend pozitiv în Republica Moldova, ceea ce are impact asupra bunăstării şi modernizării societăţii. În această ordine de idei, sensul principal al învățământului actual este de a identifica cele mai eficiente metode şi forme de tranziţie de la starea actuală a sistemului de învățământ întro altă condiţie calitativ nouă, care să corespundă priorităţilor naţionale de dezvoltare a societăţii moldoveneşti, sub aspect economic, cultural, etc. În acest sens, este necesar ca statul să promoveze politicile educaţionale ce ar asigura accelerarea progresul tehnico-ştiinţific în toate sferele socio-economice. |
||||||
Cuvinte-cheie dezvoltare, educaţie, învăţământ, modernizare, şomaj, development, education, training, modernization, unemployment |
||||||
|