Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2022-04-23 18:19 |
![]() RACU, Aurelia; MAXIMCIUC, Victoria. Abordarea în complex a modelului componentelor adaptării socioeducaţionale pentru studenţii cu dizabilităţi la mediul academic. In: Integrarea socio-profesională a tinerilor cu dizabilităţi. 1 ianuarie 2018, Chişinău. Chişinău: UPS „Ion Creangă”, 2018, pp. 36-43. ISBN 978-9975-51-998-4.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Integrarea socio-profesională a tinerilor cu dizabilităţi 2018 | |||||
Conferința "Integrarea socio-profesională a tinerilor cu dizabilităţi" Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2018 | |||||
|
|||||
Pag. 36-43 | |||||
|
|||||
![]() |
|||||
Rezumat | |||||
Analizând situaţia actuală în domeniul abordării dizabilităţii şi a eforturilor concrete de integrare a purtătorilor acesteia, constatăm unele discrepanţe între ceea ce se face de facto la capitolul dat în ţara noastră şi ceea ce propun standardele internaţionale avansate în raport cu procesul integraţionist. Lucrarea conţine probleme privind accesibilitatea tinerilor cu dizabilităţi în mediul academic şi un set de acţiuni menite să stimuleze şi să documenteze efortul de optimizare a incluziunii socioprofesionale. |
|||||
Cuvinte-cheie mediul academic, adaptare socială, accesibilitate, dizabilitate, mediu informativ, acţiuni, discriminare |
|||||
|