Abordarea în complex a modelului componentelor adaptării socioeducaţionale pentru studenţii cu dizabilităţi la mediul academic
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
346 21
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-01 21:44
SM ISO690:2012
RACU, Aurelia, MAXIMCIUC, Victoria. Abordarea în complex a modelului componentelor adaptării socioeducaţionale pentru studenţii cu dizabilităţi la mediul academic. In: Integrarea socio-profesională a tinerilor cu dizabilităţi, Ed. 1, 1 ianuarie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, pp. 36-43. ISBN 978-9975-51-998-4..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Integrarea socio-profesională a tinerilor cu dizabilităţi 2018
Conferința "Integrarea socio-profesională a tinerilor cu dizabilităţi"
1, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2018

Abordarea în complex a modelului componentelor adaptării socioeducaţionale pentru studenţii cu dizabilităţi la mediul academic


Pag. 36-43

Racu Aurelia, Maximciuc Victoria
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 15 iulie 2021


Rezumat

Analizând situaţia actuală în domeniul abordării dizabilităţii şi a eforturilor concrete de integrare a purtătorilor acesteia, constatăm unele discrepanţe între ceea ce se face de facto la capitolul dat în ţara noastră şi ceea ce propun standardele internaţionale avansate în raport cu procesul integraţionist. Lucrarea conţine probleme privind accesibilitatea tinerilor cu dizabilităţi în mediul academic şi un set de acţiuni menite să stimuleze şi să documenteze efortul de optimizare a incluziunii socioprofesionale.

Cuvinte-cheie
mediul academic, adaptare socială, accesibilitate, dizabilitate, mediu informativ, acţiuni, discriminare

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Racu, A.I.</creatorName>
<affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
<creator>
<creatorName>Maximciuc, V.G.</creatorName>
<affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Abordarea &icirc;n complex a modelului componentelor adaptării socioeducaţionale pentru studenţii cu dizabilităţi la mediul academic</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2018</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-51-998-4.</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>mediul academic</subject>
<subject>adaptare socială</subject>
<subject>accesibilitate</subject>
<subject>dizabilitate</subject>
<subject>mediu informativ</subject>
<subject>acţiuni</subject>
<subject>discriminare</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2018</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Analiz&acirc;nd situaţia actuală &icirc;n domeniul abordării dizabilităţii şi a eforturilor concrete de integrare a purtătorilor acesteia, constatăm unele discrepanţe &icirc;ntre ceea ce se face de facto la capitolul dat &icirc;n ţara noastră şi ceea ce propun standardele internaţionale avansate &icirc;n raport cu procesul integraţionist. Lucrarea conţine probleme privind accesibilitatea tinerilor cu dizabilităţi &icirc;n mediul academic şi un set de acţiuni menite să stimuleze şi să documenteze efortul de optimizare a incluziunii socioprofesionale.</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>