Adapting the activity of organizations in response to crisis situations
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
3945 14
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-26 21:53
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
005.52:005.334:334.72 (1)
Процессы управления (301)
Деятельность в сфере управления (431)
Формы организации и сотрудничества в экономике (976)
SM ISO690:2012
ŞENDREA, Mariana. Adaptarea activității organizațiilor ca răspuns la situații de criză. In: Strategii şi politici de management în economia contemporană, Ed. 6, 26-27 martie 2021, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2021, Ediţia 6, pp. 82-86. ISBN 978-9975-155-20-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Strategii şi politici de management în economia contemporană
Ediţia 6, 2021
Conferința "Strategii şi politici de management în economia contemporană"
6, Chişinău, Moldova, 26-27 martie 2021

Adapting the activity of organizations in response to crisis situations

Adaptarea activității organizațiilor ca răspuns la situații de criză

CZU: 005.52:005.334:334.72
JEL: M100, O310

Pag. 82-86

Şendrea Mariana
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 8 iulie 2021


Rezumat

Managerii din toată lumea, inclusiv cei din Republica Moldova, se confruntă cu probleme de adaptare a unităţilor economice în încercarea de a face față provocărilor crizei. Acest efort are diferite rezultate și constituie cu siguranță o experiență care oferă multe lecții de învățat. Scopul este analiza teoretică și practică a aspectelor legate de reacția la crize și sintetizarea diferitor opțiuni de a face față dificultăților cu care se confruntă organizațiile în activitatea lor. Metodele de cercetare au fost: analiza şi sinteza, comparaţia, deducţia, abstracţia, inducţia Rezultate cercetării: analizând modul cum organizațiile au făcut și fac față la schimbarea drastică-criza, vedem că au fost și sunt posibile opțiuni de a opera diverse schimbări în modul de organizare a lucrului, modul de comercializare a produselor, prestare a serviciilor, toate acestea în dependență de potențialul organizare de inovare, adaptare.

Cuvinte-cheie
business, Customers, crisis, danger, organization, Solutions, uncertainty