Articolul precedent |
Articolul urmator |
252 0 |
SM ISO690:2012 GHENCIU, Maria. Adopter une interaction creative en classe de francais? In: Totalizarea activităţii de cercetare a cadrelor didactice, 16-17 aprilie 2008, Cahul. Cahul: Tipografia "Turnul Vechi" SRL, 2008, Vol.1, pp. 94-101. ISBN 978-9975-9683-5-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Totalizarea activităţii de cercetare a cadrelor didactice Vol.1, 2008 |
||||||
Conferința "Conferinţa ştiinţifică de totalizare a activităţii de cercetare a cadrelor didactice" Cahul, Moldova, 16-17 aprilie 2008 | ||||||
|
||||||
Pag. 94-101 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lectura este un element absolut esenţial pentru a cunoaşte ce au confirmat marii savanţi despre viaţă şi oameni, precum şi conversaţia. Noţiunea de creativitate se caracterizează prin competenţa de a inventa noi forme, noi şi originale. Ea centrează interesul pe exploatarea creativă a textelor, ce dă posibilitate fiecărui participant a grupei de a se exprima chiar avînd un bagaj limitat. Metodele interactive a creativităţii pune accentul pe lectura afectivă şi intelectuală a grupei. Lectura poate îndeplini trei funcţii de bază: intersubiectivitate, socializare şi spirit uman. Societatea contemporană se caraterizează prin progres tehnic în toate domeniile şi prin necesitatea de a distribui timpul într-o manieră rezonabilă. Iată de ce în comunicare este nevoie de abrevieri şi expresivitate. |
||||||
|