Adopter une interaction creative en classe de francais?
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
249 0
SM ISO690:2012
GHENCIU, Maria. Adopter une interaction creative en classe de francais? In: Totalizarea activităţii de cercetare a cadrelor didactice, 16-17 aprilie 2008, Cahul. Cahul: Tipografia "Turnul Vechi" SRL, 2008, Vol.1, pp. 94-101. ISBN 978-9975-9683-5-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Totalizarea activităţii de cercetare a cadrelor didactice
Vol.1, 2008
Conferința "Conferinţa ştiinţifică de totalizare a activităţii de cercetare a cadrelor didactice"
Cahul, Moldova, 16-17 aprilie 2008

Adopter une interaction creative en classe de francais?


Pag. 94-101

Ghenciu Maria
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 8 aprilie 2021


Rezumat

Lectura este un element absolut esenţial pentru a cunoaşte ce au confirmat marii savanţi despre viaţă şi oameni, precum şi conversaţia. Noţiunea de creativitate se caracterizează prin competenţa de a inventa noi forme, noi şi originale. Ea centrează interesul pe exploatarea creativă a textelor, ce dă posibilitate fiecărui participant a grupei de a se exprima chiar avînd un bagaj limitat. Metodele interactive a creativităţii pune accentul pe lectura afectivă şi intelectuală a grupei. Lectura poate îndeplini trei funcţii de bază: intersubiectivitate, socializare şi spirit uman. Societatea contemporană se caraterizează prin progres tehnic în toate domeniile şi prin necesitatea de a distribui timpul într-o manieră rezonabilă. Iată de ce în comunicare este nevoie de abrevieri şi expresivitate.

Crossref XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'>
<head>
<doi_batch_id>ibn-126842</doi_batch_id>
<timestamp>1713953749</timestamp>
<depositor>
<depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name>
<email_address>idsi@asm.md</email_address>
</depositor>
</head>
<body>
<collection>
<collection_metadata>
<full_title>Totalizarea activităţii de cercetare a cadrelor didactice</full_title>
</collection_metadata>
<collection_issue>
<publication_date media_type='print'>
<year>2008</year>
</publication_date>
<isbn>978-9975-9683-5-5</isbn>
</collection_issue>
<collection_article publication_type='full_text'><titles>
<title>Adopter une interaction creative en classe de francais?</title>
</titles>
<contributors>
<person_name sequence='first' contributor_role='author'>
<given_name>Maria</given_name>
<surname>Ghenciu</surname>
</person_name>
</contributors>
<publication_date media_type='print'>
<year>2008</year>
</publication_date>
<pages>
<first_page>94</first_page>
<last_page>101</last_page>
</pages>
</collection_article>
</collection>
</body>
</doi_batch>