Adopter une interaction creative en classe de francais?
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
255 0
SM ISO690:2012
GHENCIU, Maria. Adopter une interaction creative en classe de francais? In: Totalizarea activităţii de cercetare a cadrelor didactice, 16-17 aprilie 2008, Cahul. Cahul: Tipografia "Turnul Vechi" SRL, 2008, Vol.1, pp. 94-101. ISBN 978-9975-9683-5-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Totalizarea activităţii de cercetare a cadrelor didactice
Vol.1, 2008
Conferința "Conferinţa ştiinţifică de totalizare a activităţii de cercetare a cadrelor didactice"
Cahul, Moldova, 16-17 aprilie 2008

Adopter une interaction creative en classe de francais?


Pag. 94-101

Ghenciu Maria
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 8 aprilie 2021


Rezumat

Lectura este un element absolut esenţial pentru a cunoaşte ce au confirmat marii savanţi despre viaţă şi oameni, precum şi conversaţia. Noţiunea de creativitate se caracterizează prin competenţa de a inventa noi forme, noi şi originale. Ea centrează interesul pe exploatarea creativă a textelor, ce dă posibilitate fiecărui participant a grupei de a se exprima chiar avînd un bagaj limitat. Metodele interactive a creativităţii pune accentul pe lectura afectivă şi intelectuală a grupei. Lectura poate îndeplini trei funcţii de bază: intersubiectivitate, socializare şi spirit uman. Societatea contemporană se caraterizează prin progres tehnic în toate domeniile şi prin necesitatea de a distribui timpul într-o manieră rezonabilă. Iată de ce în comunicare este nevoie de abrevieri şi expresivitate.

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Ghenciu, M.</creatorName>
<affiliation>Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='fr'>Adopter une interaction creative en classe de francais?</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2008</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-9683-5-5</relatedIdentifier>
<dates>
<date dateType='Issued'>2008</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Lectura este un element absolut esenţial pentru a cunoaşte ce au confirmat marii savanţi despre viaţă şi oameni, precum şi conversaţia. Noţiunea de creativitate se caracterizează prin competenţa de a inventa noi forme, noi şi originale. Ea centrează interesul pe exploatarea creativă a textelor, ce dă posibilitate fiecărui participant a grupei de a se exprima chiar av&icirc;nd un bagaj limitat. Metodele interactive a creativităţii pune accentul pe lectura afectivă şi intelectuală a grupei. Lectura poate &icirc;ndeplini trei funcţii de bază: intersubiectivitate, socializare şi spirit uman. Societatea contemporană se caraterizează prin progres tehnic &icirc;n toate domeniile şi prin necesitatea de a distribui timpul &icirc;ntr-o manieră rezonabilă. Iată de ce &icirc;n comunicare este nevoie de abrevieri şi expresivitate.</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>