Articolul precedent |
Articolul urmator |
683 174 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-01 13:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.942-053.2+373.3.03 (1) |
Психология (3430) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2065) |
SM ISO690:2012 SANDA, Olguţa. Importanţa dezvoltării inteligenţei emoţionale la copiii din învăţământul primar. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 353-356. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.942-053.2+373.3.03 | ||||||
Pag. 353-356 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articolul dat este abordată problema dezvoltării inteligenţei emoţionale la copiii din învăţământul primar. Inteligenţa emoţională este acea inteligenţă care permite cunoaşterea mai bună a noastră, dar şi să ne exprimăm în acelaşi timp propriile trăiri şi sentimente. |
||||||
Cuvinte-cheie Inteligenţa emoţională, sentiment, stimă de sine, toleranţă la stres, emotional intelligence, feeling, self-esteem, stress tolerance |
||||||
|