Articolul precedent |
Articolul urmator |
723 175 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-13 20:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.942-053.2+373.3.03 (1) |
Психология (3477) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2097) |
SM ISO690:2012 SANDA, Olguţa. Importanţa dezvoltării inteligenţei emoţionale la copiii din învăţământul primar. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 353-356. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.942-053.2+373.3.03 | ||||||
Pag. 353-356 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articolul dat este abordată problema dezvoltării inteligenţei emoţionale la copiii din învăţământul primar. Inteligenţa emoţională este acea inteligenţă care permite cunoaşterea mai bună a noastră, dar şi să ne exprimăm în acelaşi timp propriile trăiri şi sentimente. |
||||||
Cuvinte-cheie Inteligenţa emoţională, sentiment, stimă de sine, toleranţă la stres, emotional intelligence, feeling, self-esteem, stress tolerance |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-117900</doi_batch_id> <timestamp>1715942411</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare</full_title> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2020</year> </publication_date> <isbn>978-9975-3422-5-4</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Importanţa dezvoltării inteligenţei emoţionale la copiii din învăţământul primar</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Olguţa</given_name> <surname>Sanda</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2020</year> </publication_date> <pages> <first_page>353</first_page> <last_page>356</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>