Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
615 33 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-21 22:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
374.1.014.5(4) (1) |
Внешкольное общее образование. Самообразование (211) |
SM ISO690:2012 BLÂNDUL, Valentin Cosmin, ŢURCANU, Carolina. Unele aspecte ale politicilor europene privind educația nonformală. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2020, nr. 9(139), pp. 19-26. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4277323 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(139) / 2020 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4277323 | ||||||
CZU: 374.1.014.5(4) | ||||||
Pag. 19-26 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt abordate unele aspecte ale politicilor europene privind educația nonformală în urma transformărilor provocate de contexte economice, sociale, demografice și, în speță, pandemice. În acest sens, politicile europene se în-cadrează în politicile educaționale ce țin de valorificarea conceptului învățării pe parcursul întregii vieți și de transferul competențelor-cheie, recomandate de Consiliul Europei la Burxelles în 2018, într-un cadru al finalităților pentru educația și învățământul extrașcolar. Sunt descrise și unele abordări conceptuale ale educației nonformale în contextul noilor politici publice din domeniul educațional. Totodată, este prezentat un studiu comparativ al aspectelor, profilurilor și finalităților educaţiei nonformale în ţări europene, fiind formulate concluziile respective. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie nonformală, politici europene, politici publice în domeniul educațional, concept al educației nonformale, comunitate educațională, non-formal education, European policies, public policies in the field of education, concept of non-formal education, educational community |
||||||
|