Articolul precedent |
Articolul urmator |
741 142 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-14 13:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.7[37.036+373.3] (2) |
Психология (3397) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2016) |
SM ISO690:2012 VINNICENCO, Elena, TALPĂ, Victoria. Stimularea creativității artistice la elevii de vârstă școlară mica. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 281-285. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.7[37.036+373.3] | ||||||
Pag. 281-285 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Creativitatea vizează predispoziția generală a personalității spre ceva nou, o anumită organizare a proceselor psihice în sistemul de personalitate.Creativitatea artistică la vârsta școlară mică constă în formarea treptată a deprinderii de a se exprima cu ajutorul elementelor de limbaj plastic, de a percepe, aprecia și crea frumosul în artă și prin artă. |
||||||
Cuvinte-cheie personalitate, artă, limbaj plastic, creativitate, spațiu plastic, gândire creativă, personality, art, artistic language, creativity, artistic space, creative thinking |
||||||
|