IBN
  



  














    
  


  
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-5(5) pentru cuvîntul-cheie "cure"
Particularităţile aplicării kinetoterapiei în tratamentul complex al scoliozei
Zavalişca Aurica, Demcenco Petru, Tuchilă Inesa
Ştiinţa Culturii Fizice
Nr. 9(1) / 2012 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438
Disponibil online 25 July, 2022. Descarcări-3. Vizualizări-182
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tratamentul kinetoterapeutic al unor afecţiuni ale genunchiului
Zavalişca Aurica, Demcenco Petru
Ştiinţa Culturii Fizice
Nr. 8(2) / 2011 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438
Disponibil online 25 July, 2022. Descarcări-0. Vizualizări-160
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Influenţa mijloacelor educaţiei fizice asupra greutăţii corpului
Zavalişca Aurica, Caun Elena
Ştiinţa Culturii Fizice
Nr. 7(1) / 2011 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438
Disponibil online 22 July, 2022. Descarcări-2. Vizualizări-241
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Metodologia recuperării deficienţelor fizice la elevi în perioada pubertară prin mijloacele educaţiei fizice
Zavalişca Aurica, Tuchilă Inesa, Demcenco Petru
Ştiinţa Culturii Fizice
Nr. 3(3) / 2009 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438
Disponibil online 27 November, 2013. Descarcări-11. Vizualizări-999
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eficacitatea implementării în procesul educaţiei fizice a unei programe - model speciale pentru elevii cu platipodie
Zavalişca Aurica, Demcenco Petru
Ştiinţa Culturii Fizice
Nr. 2(2) / 2009 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438
Disponibil online 19 November, 2013. Descarcări-2. Vizualizări-939
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5