IBN
  



  














    
  


    
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-3(3) pentru cuvîntul-cheie "nation brand"
Brandul de țară ca instrument de intensificare a atractivității investiționale a țării
Furdui Veronica
Creşterea economică în condiţiile globalizării
Ediția 16, Vol.1. 2022. Chisinau, Moldova. ISBN 978-9975-3583-6-1..
Disponibil online 26 December, 2022. Descarcări-7. Vizualizări-258
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The country brand as an instrument for intensifying the investment attractiveness of the country
Furdui Veronica
Free International University of Moldova
Creşterea economică în condiţiile globalizării
Ediția 16. 2022. Chisinau, Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-3530-9-0 (PDF).
Disponibil online 2 November, 2022. Descarcări-2. Vizualizări-215
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Creşterea performanţei economice prin intermediul nation branding
Popa Marina, Tamasciuc Valeria
Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători
Ediţia 17. 2019. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-961-8.
Disponibil online 12 December, 2019. Descarcări-23. Vizualizări-687
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-3 of 3