Afișare rezultate |
Afisarea articolelor 1-3(3) pentru cuvîntul-cheie "nation brand"
Brandul de țară ca instrument de intensificare a atractivității investiționale a țării |
Furdui Veronica |
Creşterea economică în condiţiile globalizării |
Ediția 16, Vol.1. 2022. Chisinau, Moldova. ISBN 978-9975-3583-6-1.. |
Disponibil online 26 December, 2022. Descarcări-7. Vizualizări-258 |
The country brand as an instrument for intensifying the investment attractiveness of the country |
Furdui Veronica |
Free International University of Moldova |
Creşterea economică în condiţiile globalizării |
Ediția 16. 2022. Chisinau, Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-3530-9-0 (PDF). |
Disponibil online 2 November, 2022. Descarcări-2. Vizualizări-215 |
Creşterea performanţei economice prin intermediul nation branding |
Popa Marina, Tamasciuc Valeria |
Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători |
Ediţia 17. 2019. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-961-8. |
Disponibil online 12 December, 2019. Descarcări-23. Vizualizări-687 |
1-3 of 3