Plagiere în modă ca problemă contemporană
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
654 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-14 19:37
SM ISO690:2012
POPOV, Arina. Plagiere în modă ca problemă contemporană. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor, 26-29 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: 2019, Vol.2, pp. 434-437. ISBN 978-9975-45-589-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor
Vol.2, 2019
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor"
Chișinău, Moldova, 26-29 martie 2019

Plagiere în modă ca problemă contemporană


Pag. 434-437

Popov Arina
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 2 aprilie 2020


Rezumat

Preocuparea principală a lucrării este definirea, în mod curpinzător, a conceptului de plagiere în lumea modei. Moda, astăzi, depinde de idei, individualitate şi autenticitate. Mai mult ca niciodată, designerii își îndreaptă atenția spre originile lor – pentru a determina ce semnificaţie au creațiile lor pentru public şi care sunt valorile acestora. Întrebările, care-şi caută răspuns de-a lungul acestui studiu, sunt legate de stabilirea unor argumente și indicii care delimitează creația adevărată de plagiere, inspirație, împrumut sau trend. Moda a fost dintotdeauna dorința de creație, inspirația de moment din care s-au nascut ulterior obiecte de artă. De ceva timp, însă, moda a devenit pentru Casele de Modă o afacere bazată pe strategii de marketing și producție sistematică. Creația și originalitatea și-au pierdut ponderea în industrie.

Cuvinte-cheie
modă, plagiere, creaţie, inspiraţie, tendinţă

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Popov, A.</creatorName>
<affiliation>Universitatea Tehnică a Moldovei, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Plagiere &icirc;n modă ca problemă contemporană</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2019</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'> 978-9975-45-589-3</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>modă</subject>
<subject>plagiere</subject>
<subject>creaţie</subject>
<subject>inspiraţie</subject>
<subject>tendinţă</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2019</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Preocuparea principală a lucrării este definirea, &icirc;n mod curpinzător, a conceptului de plagiere &icirc;n lumea modei. Moda, astăzi, depinde de idei, individualitate şi autenticitate. Mai mult ca niciodată, designerii &icirc;și &icirc;ndreaptă atenția spre originile lor &ndash; pentru a determina ce semnificaţie au creațiile lor pentru public şi care sunt valorile acestora. &Icirc;ntrebările, care-şi caută răspuns de-a lungul acestui studiu, sunt legate de stabilirea unor argumente și indicii care delimitează creația adevărată de plagiere, inspirație, &icirc;mprumut sau trend. Moda a fost dintotdeauna dorința de creație, inspirația de moment din care s-au nascut ulterior obiecte de artă. De ceva timp, &icirc;nsă, moda a devenit pentru Casele de Modă o afacere bazată pe strategii de marketing și producție sistematică. Creația și originalitatea și-au pierdut ponderea &icirc;n industrie.</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>