Analiza evoluției etichetelor pentru vin spumant în Republica Moldova
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
688 21
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-10 14:09
SM ISO690:2012
BOCANCEA, Elena, LAZĂR, Veronica. Analiza evoluției etichetelor pentru vin spumant în Republica Moldova. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor, 26-29 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: 2019, Vol.2, pp. 410-415. ISBN 978-9975-45-589-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor
Vol.2, 2019
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor"
Chișinău, Moldova, 26-29 martie 2019

Analiza evoluției etichetelor pentru vin spumant în Republica Moldova


Pag. 410-415

Bocancea Elena, Lazăr Veronica
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 1 aprilie 2020


Rezumat

Etichetele pentru vinul spumant de pe teritoriul Republicii Moldova au evoluat începând cu anul 1957 și până în prezent, fiind strâns legate de fondarea combinatului de vinuri „Cricova”. Acestea se prezintă sub o varietate impresionantă de forme și culori. Elaborarea lor este constrânsă însă, de standardele juridice și cerințele impuse elaborării lor. Cu toate acestea, esteticul joacă un rol important oferind consumatorului posibilitatea alegerii produselor ce corespund exigențelor lor. Din anii '90 până în prezent, pe piață apar o multitudine de brand-uri noi de vin spumant, cum ar fi „Maurt” SRL, Compania „Cascadvin”, „Vitis-Hâncești” SA, brand-ul „Apriori”, vinăria „Asconi”, ș.a.m.d. fiecare din ele încercând să se afirme nu doar prin diversitatea calităților gustative ale produselor lor dar și să capteze interesul cumpărătorilor prin ansamblul etichetar și ambalaje.

Cuvinte-cheie
vin spumant, etichetă, design, autohton, brand