Articolul precedent |
Articolul urmator |
943 120 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-01 11:29 |
SM ISO690:2012 VÎNTU, Victoria, BUSUIOC, Aliona. Metode alternative de evaluare. In: Lumina verbului matern: Profesorul și savantul Irina Condrea – prezență remarcabilă în mediul academic și cultural din Republica Moldova, Ed. 1, 25 octombrie 2019, Chişinău. Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2019, pp. 389-393. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Lumina verbului matern 2019 | ||||||
Conferința "Lumina verbului matern" 1, Chişinău, Moldova, 25 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 389-393 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Metodologia didactică modernă reprezintă condiția unei evaluări eficiente. Tehnicile, strategiile de evaluare didactică corect selectate și implemen- tate asigură o apreciere obiectivă a competențelor obținute în cursul procesului de studiu. Interesul constant pentru valorificarea unor noi metode de evaluare, îndeo- sebi pentru aprecierea obiectivelor ce țin de domeniul afectiv, a determinat desco- perirea și utilizarea metodelor de evaluare alternative sau complementare. Acestea contribuie la evaluarea deopotrivă a atitudinilor, dar și a competențelor cognitive. Includem în setul metodelor alternative de evaluare: portofoliul, investigația, harta conceptuală, proiectul, interviul, studiul de caz, autoevaluarea. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare formativă, instrumente, metode interactive, harta con- ceptuală, portofoliu, limbaj specializat, formative evaluation, instruments, interactive methods, conceptual map, portfolio, specialized language |
||||||
|