Conceptul themata în comunicare
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
600 3
Ultima descărcare din IBN:
2022-01-11 13:00
SM ISO690:2012
CĂRUNTU, Nina. Conceptul themata în comunicare. In: Anatol Ciobanu – omul cetăţii limba română. În memoriam: 85 de ani de la naştere: În memoriam: 85 de ani de la naştere, 17 mai 2019, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2019, pp. 218-220. ISBN 978-9975-149-05-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Anatol Ciobanu – omul cetăţii limba română. În memoriam: 85 de ani de la naştere 2019
Simpozionul "Anatol Ciobanu – omul cetăţii limba română"
Chişinău, Moldova, 17 mai 2019

Conceptul themata în comunicare


Pag. 218-220

Căruntu Nina
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 11 martie 2020


Rezumat

În fiecare cultură există un anumit număr de situații tipice care conțin roluri prestabile și planuri de desfășurare a acțiunilor, situații puternic determinate de mize culturale și colective. oriunde există și sunt stăpânite sute de expresii idiomatice standard, folosite în situații specifice. În general, expresia idiomatică include o unitate lingvistică (limbă, dialect sau grai). Astfel, utilizate corect, idiomurile standard sau expresiile idiomatice au un context relativ bogat, ceea ce simplifică lucrurile, făcând comunicarea mai eficientă.

Cuvinte-cheie
thêmata, entitate, cultura de schimb, teoria reprezentărilor sociale, antinomii, retematizare, genuri de comunicare, expresii idiomatice