O abordare a dezvoltării profesionale a cadrelor didactice privind educaţia pentru cetăţenie activă (aspecte de reflecţie)
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
585 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-24 00:45
SM ISO690:2012
CAZACU, Tamara, GRIGOR, Ina. O abordare a dezvoltării profesionale a cadrelor didactice privind educaţia pentru cetăţenie activă (aspecte de reflecţie). In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne : conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 2-a. , pp. 376-383. ISBN 978-9975-48-068-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne
Partea 2-a. , 2014
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne"
Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014

O abordare a dezvoltării profesionale a cadrelor didactice privind educaţia pentru cetăţenie activă (aspecte de reflecţie)


Pag. 376-383

Cazacu Tamara, Grigor Ina
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2020


Rezumat

This article reflects a position on teacher training in terms of active citizenship, so they can be practitioners and theorists to stars from real problems which influence the pupils and their community, rely on the idea of active participation in school life as well on in the formal curriculum.