Articolul precedent |
Articolul urmator |
585 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-24 00:45 |
SM ISO690:2012 CAZACU, Tamara, GRIGOR, Ina. O abordare a dezvoltării profesionale a cadrelor didactice privind educaţia pentru cetăţenie activă (aspecte de reflecţie). In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne : conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 2-a. , pp. 376-383. ISBN 978-9975-48-068-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne Partea 2-a. , 2014 |
||||||
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne" Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 376-383 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article reflects a position on teacher training in terms of active citizenship, so they can be practitioners and theorists to stars from real problems which influence the pupils and their community, rely on the idea of active participation in school life as well on in the formal curriculum. |
||||||
|