Tehnologii de stimulare a motivației elevilor pentru studierea biologiei
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
735 28
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-15 19:23
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.857 (37)
Education (14334)
SM ISO690:2012
PRUNICI, Elena. Tehnologii de stimulare a motivației elevilor pentru studierea biologiei. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica ştiințelor naturii, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 153-158. ISBN 978-9975-76-304-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 2, 2020
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020

Tehnologii de stimulare a motivației elevilor pentru studierea biologiei

CZU: 372.857

Pag. 153-158

Prunici Elena
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2020


Rezumat

Cercetarea realizată reprezintă o încercare de a oferi metode alternative, referitoare la procesul de predare/învățare a biologiei în școală, prin implementarea tehnicilor motivaționale, astfel încât, elevul să poată corespunde exigențelor societății, prin creativitate, puterea de a gestiona eficient raporturile dintre continuitate și schimbare. Aplicarea acestor metode în procesul de predare –învățare a oferit elevilor posibilitatea de a-și dezvolta competențele pentru a ști ce doresc să cunoască, de unde să obțină ceea ce-și doresc și cum să gestioneze informațiile obținute, pentru a deține un control permanent asupra avalanșei informaționale. Implementarea acestora poate facilita receptarea, ințelegerea, fixarea și consolidarea mult mai durabilă a cunoștințelor elevilor.

Cuvinte-cheie
motivaţie, forme ale motivației, atitudini, interese