Democratizarea şcolii prin intermediul implementării proiectelor în domeniul educaţiei drepturilor omului
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
755 3
Ultima descărcare din IBN:
2022-12-07 16:22
SM ISO690:2012
CERBUŞCA, Pavel. Democratizarea şcolii prin intermediul implementării proiectelor în domeniul educaţiei drepturilor omului. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne : conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 2-a. , pp. 79-83. ISBN 978-9975-48-068-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne
Partea 2-a. , 2014
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne"
Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014

Democratizarea şcolii prin intermediul implementării proiectelor în domeniul educaţiei drepturilor omului


Pag. 79-83

Cerbuşca Pavel
 
Liceul Academiei de Ştiinţe din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 27 februarie 2020


Rezumat

This educational research includes the analyses of current practices, list of activities in schools and intercultural dialogue case studies related to migration in Republic of Moldova. The goal of this publication is to develop intercultural dialogue between people, especially among youth. Creating opportunities for effective communication, sharing best practices, and promoting national values will help achieve this objective.