Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
960 133 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-13 17:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.1 (233) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4036) |
SM ISO690:2012 BRAGHIŞ, Maria. Parteneriatul şcoală-familie-comunitate: o componentă esenţială în organizarea şcolii şi a clasei de elevi. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 6(118), pp. 42-46. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3583334 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 6(118) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3583334 | ||||||
CZU: 37.018.1 | ||||||
Pag. 42-46 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Parteneriatul educaţional constituie un angajament de colaborare şi cooperare în acţiunea de formare şi educare a personalităţii copilului. Relaţia dintre şcoală, familie şi comunitate are un rol determinant în cadrul comunităţii educative. Unul dintre obiectivele şcolilor ar trebui să fie încurajarea familiilor şi stabilirea acordurilor de parteneriat pentru învăţare, şcoala şi familia devenind parteneri egali în asigurarea succesului elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie parteneriat, proces educaţional, competenţe parentale, părinţi, actori educativi comunitari, partnership, educational process, parental competences, parents, community educational stakeholders |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Braghiş, M.</dc:creator> <dc:date>2019-12-27</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Parteneriatul educaţional constituie un angajament de colaborare şi cooperare în acţiunea de formare şi educare a personalităţii copilului. Relaţia dintre şcoală, familie şi comunitate are un rol determinant în cadrul comunităţii educative. Unul dintre obiectivele şcolilor ar trebui să fie încurajarea familiilor şi stabilirea acordurilor de parteneriat pentru învăţare, şcoala şi familia devenind parteneri egali în asigurarea succesului elevilor.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The educational partnership represents a commitment of collaboration and cooperation in the action of training and educating a child. The relationship between school, family, and the local community plays a decisive role in the educational environment. One of the school’s goals ought to be encouraging families and establishing partnership agreements for learning, in order to become equal partners in the student’s success.</p></dc:description> <dc:identifier>10.5281/zenodo.3583334</dc:identifier> <dc:source>Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională 118 (6) 42-46</dc:source> <dc:subject>parteneriat</dc:subject> <dc:subject>proces educaţional</dc:subject> <dc:subject>competenţe parentale</dc:subject> <dc:subject>părinţi</dc:subject> <dc:subject>actori educativi comunitari</dc:subject> <dc:subject>partnership</dc:subject> <dc:subject>educational process</dc:subject> <dc:subject>parental competences</dc:subject> <dc:subject>parents</dc:subject> <dc:subject>community educational stakeholders</dc:subject> <dc:title>Parteneriatul şcoală-familie-comunitate: o componentă esenţială în organizarea şcolii şi a clasei de elevi</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>